Hande elektroniği bırakıyor!


Hande Yener'in prodüktörlüğünde bir single çıkaran saç ve makyaj danışmanı Kemal Doğulu, müzikte Hande Yener ve kendisi dışında hiç kimseyi beğenmiyor.

Hande Yener ile sevgilisi Kadir Doğulu'nun ağabeyi Kemal Doğulu röportaj için buluştu.
Farkında mısın yaptığın şeyin?

Tabii ki, bilincim kesinlikle yerinde. Yapılan şeyler istekle ve birikimle yapılıyor. Yaptıklarımı şu anda dışarıdan izlemeye fırsatım yok. Ama benim beklentimi biliyorsun... Daha büyük ve daha iddialı beklentilerim var. Şu an müzik standardını değiştirmeye çalıştığım için sadece bununla boğuşuyorum. Başarımın cefalı kısmındayım. Sefasını ileride yaşayacağım.

Hande Yener değişti, değişti, değişti" diyorlar. Aslında Hande Yener değişmedi. Hande içindekini çıkarttı. Bu gücü nereden buldun?

Güçlü olmak sanıyorum ki bünyemde var. Hayatı ve müziği çok seviyorum. Öğrendiklerimi uygulamayı da gayet doğru buluyorum. Bu yüzden içimden gelen her şeyi yapıyorum hayatta. Özelimde de böyle, işimde de böyle. Zamanın çok hızlı geçtiğini hissediyorum ve bir şeyleri ertelemiyorum. İspanya'yı şampiyon yapan ve de şu an Fenerbahçe'nin teknik direktörü olan 75 yaşındaki Luis Aragones'in şampiyonluk için söylemiş olduğu güzel bir söz var: "Ya şimdi ya hiç!" Müzik bu kadar hızlı gidiyorken, kendimi bir şeylere sabitlemek saçma.
"Değişmeyen tek şey değişimdir" diyorsun yani... Son albümün çok tempolu olmasına rağmen fazlasıyla düşündürüyor. Bunu isteyerek mi yaptın yoksa kendiliğinden mi oldu her şey?

Sözün bütün şarkıyı yönlendireceğini biliyordum. Bunu bildiğim için de "Bu pozitif bir yolculuk olmalı" dedim. Kafamıza takılan soruların şu ana kadar bulunmuş cevaplarını yazmaya çalıştım. Bütün şarkıların bir felsefesi ve duygusu var. Film gibi yani... Klipleri de kısa film tadında çekmeye başladık 'Hipnoz'a.

"Hande Yener halktan koptu", "Hande Yener sertleşti", "Hande Yener artık soğuk müzik yapıyor" denildikçe çocukların sana olan sevgisinin artmasının nedeni nedir? Bir açıklama istiyorum!

Yeni nesil 'Romeo'yu sevmişti. Sonrasında da 'Yalanın Batsın' ilgi görmüştü. Sözleri niye çocukların ilgisini çekmişti onu anlatamamıştım ama aramızdaki bağın enerjiden kaynaklandığını düşünüyorum.
Evlilik ne zaman?

Ayy bayma beni! Projelerden evlenemiyoruz. O da bir proje olacak sanırım. Bir anda nikah da kıyabiliriz. Tabii gönlümüzde evliyiz zaten biz şu anda...
Hande'nin nasıl bir anne olduğunu merak ediyoruz...

Standart bir anne değilim. Çocuğu ile arkadaş olmayı arzulayan biriydim. Çağan'la aramda 17 yaş var ve bu yüzden arkadaş olmayı başarabildik. Müziğin içinde doğdu, büyüdü. Müziğe olan aşkımı biliyor. Nelere katlanamadığımı, nelere göğüs gerdiğimi biliyor. Çağan da yeni nesildeki çocuklar gibi. Hem müziği keşfediyor hem de ülkede olup bitenleri anlamaya çalışıyor. Şunu biliyorum ki yapmış olduğum tarz, arkadaşları arasında da kabul gördü ve popüler oldu. Arkadaş grubu arasında popüler olmuş olmam onu gururlandırıyor. Müziğe düşkün ama futbola çok daha fazla düşkün. Onun beğendiklerini bir kenara not alıyorum.
İleride, "Artık elektronik müzik yapmak istemiyorum" der misin?

Aklımda değişiklik yapma fikri var. Hatta şu anda, bir sonraki projem kafamda dönmeye başladı bile. Tabii bunun ne olduğunu söylemeyeceğim ki çakmaları olmasın! Başka bir Hande'ye doğru yolculuk başladı kafamda. Keskin bir değişim kapıda!

0 yorum: