Boş Açıklamalar Sorumlusu:Ece Gürsel !!!




Boş Açıklamalar Sorumlusu:Ece Gürsel !!!

"Tüm dünya klasiklerini aldım, onları okuyup bitireceğim. Altyapıyı doldurmak, 10 yıl sonra bu kadının zehir zemberek olmasını istiyorum" demiş sevgili Ebru Gündeş...Doğru söylemiş.(Keşke bunu Gülben Ergen'de yapsa :) Hani aklını sadece yardım kampanyalarında boy göstererek reklam yapmaya ayırmasa ) Gerçekten çok cahil insan var çünkü bu camiada.Olur olmaz insanlar çıkıp bir şeyler konuşuyor bizde izlemek zorunda kalıyoruz.Çünkü her yerdeler :) Bak işte Ece Gürsel denen manken arkadaş.Bir sitede yazdığı köşe yazısında aynen şunu yazmış; "Yine gündem benimle değişti. Bu camiada nefes aldığım sürece, bana huzur yok sevgili Magazinkolik okuyucuları. Her gün değişik bir haber ile karşılaşıyorum. Ama ben sıkılmadan, yılmadan elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Ben çok azimliyim, bilirsiniz, korkarsınız gücümden!.."


Allah aşkına gündem ne zaman seninle değiştide yine değişti ? Bildiğim kadarı ile gündemde sen yoksun.Çünkü mantıklı hiç bir işte göremiyorum seni.Sadece bir Hüsnün var artık benim adımı ağzına almasın deyip deyip sen sürekli onu konuşuyorsun :) Yok yani onun dışında hiç bir yenilik yok sende.Komik olma sevgili Ece dediğin gibi sadece işine bak.Çünkü izleyici gerçekten sıkıldı bazı şeylerden.Bu şeylerden biride sensin.

0 yorum: